WELCOME To PROJECT CIRCUIT DESIGN

Search

Isnin, Januari 14, 2013

solar-charged R/C lawnmower (how to build your own )

rc-solar-lawnmower

Seperti musim sejuk secara rasmi kepada kami, kami cukup yakin bahawa perkara terakhir kebanyakan anda sedang memikirkan memotong rumput anda. Kita akan berhujah bahawa ia sebenarnya masa yang sesuai untuk berbuat demikian - iaitu, jika anda berminat dalam mengautomasikan proses sedikit.

[Robert Smith] telah menghabiskan banyak pemikiran masa kira-kira rumput, mahu satu cara untuk duduk dan berehat sambil melakukan mingguan pemangkasan. Beliau berangkat ke bengkel untuk membina lawnmower elektrik R / C, dan benar-benar didokumenkan proses untuk membantu anda melakukan perkara yang sama.

Pada laman web beliau, anda akan mendapati satu siri video yang memperincikan setiap bit solar mendakwa pembinaan R / C lawnmower, mengambil anda melalui fasa perancangan semua cara untuk siap. [Robert] telah disediakan hanya kira-kira apa-apa yang anda mungkin boleh perlu termasuk senarai bahagian-bahagian, skema, kod, dan banyak lagi.

Jika video pengenalan pendek bawah mempunyai anda berminat, pastikan untuk swing oleh laman web beliau untuk segala-galanya yang anda perlukan untuk membina salah satu daripada anda sendiri.

Video series shows


http://www.youtube.com/watch?v=xYoxCsltIqc&feature=player_detailpage

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Popular Project

Another Project Blog

Project From Diff Blogger

Links

How to Find the other Websites of a Person?


DomainTools

Whois Source Logo



BetterWhois.com: Search ALL Domain Registrars

Webcams.travel - The Webcam Community - Home